неделя, 4 юли 2010 г.

малко йога

Тази привечер, под ромона на летните капки дъжд, на терасата под стряхата, се сетих за упражненията от курса по йога. Реших да си направя две - три, за да се поразтегна и да подишам дълбоко вечерния, свеж въздух.
Така се увлякох и в крайна сметка направих доста пълен комплекс от упражнения. Изненадах се от себе си. Не очаквах, че съм ги запомнила. Като ги започнах, те сами ме поведоха към следващото... и следващото...
Енергията, която усетих след края, ме понесе в полет. Много се зарадвах, че успях да направя някои упражнения, които ми бяха много трудни по време на курса, а сега ги направих с лекота. Особено бе усещането, когато направих свещ. Е, правех нещо, по-скоро подобие. А днес си беше истинска свещ.
Сега, когато поотмина време, което използвах пълноценно с моята муза, усещам, че е време за заслужена почивка.
А утре ще е още един прекрасен ден.
Ден, в който ще продължа по пътя си към мен, по пътя си в мен...
Още един ден по пътя към моето обещание... 
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар