неделя, 4 юли 2010 г.

домакинската работа - движение

Из много книжки пише, че домакинската работа изгаряла мнооого калории.
Затова вчера реших - ще съм изрядна домакиня. Пък и по стечение на обстоятелствата се наложи.
И като се почна една. То в къщата, то в двора, в кухнята, в градината. Пот се лее, душата пее...
А днес... едва се раздвижих сутринта.
Тибетските упражнения ми върнаха тонуса. Малко трудно, по-малко повторения, но е по-важното, че ги направих. Следобед пак ще ги повторя.
Не знам колко трябва да се правя на домакиня, за да постигна целите си. Но определено смятам, че колкото и да е полезно, всяко прекаляване не носи добри резултати.
Днешното ми решение е: ще си бъда домакиня както до сега. Все още няма организирани протести срещу моето домакинстване. Значи доволни, недоволни- приемат. А аз ще си намирам по-балансирани начини за движения от вчерашните.
А и ме вълнуват разни мисли... ще ги споделя по-късно.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар