вторник, 4 септември 2012 г.

обичам своето тяло

Моето тяло е славно място за живеене. То е най-добрият ми приятел. В него се чувствам като у дома си. Наслаждавам се на това, че съм избрала тъкмо това тяло, понеже то е най-подходящото за мен в този ми живот. То е с най-добрия ръст, форма и цвят на кожата. То ми служи така добре, възхищавам се на чудото, което представлява моето тяло. Избирам целебни мисли, създаващи и поддържащи тялото ми здраво и придаващи ми добро самочувствие.
Като всичко останало в живота, тялотот е огледало на съкровените ми мисли и убеждения. Клетките в него откликват на всяка мисъл, която минава през главата ми, и на всяка изречена от мен дума. Заслушвам се в съобщенията на моето тяло То ме обича, независимо от това, как се отнасям към него. Свързва се с мен и сега аз слушам неговите послания. Приемам ги охотно. Обръщам им внимание и извършвам съответните поправки. Давам на тялото си онова, от което се нуждае на всяко ниво, за да го върна към оптималното здраве. Призовавам една вътрешна сила, която ми е на разположение, винаги щом се нуждая от нея.
Тялото ми иска да бъде жизнено и здраво. Забавно ми е всеки ден да правя упражнения. Свързвам се с енергията на Вселената и й позволявам да протича през мен. Имам прекрасна енергия. Аз съм сияеща, жизнена и бодра - блестящото олицетворение на здравето.
Виждам се като прекрасно, изпълнено с любов същество, и не се страхувам да се вглеждам в себе си. Приемам всичко, каквото досега съм направила за себе си. Обичам се и се приемам точно такава, каквато съм. Подкрепям себе си, вярвам си и се одобрявам, където и да съм. Мога да бъда обгърната от любовта на собственото си сърце. Поставям ръка върху сърцето си и усещам любовта. Знам, че точно тук и сега в него има много място за мен. Харесвам тялото си, теглото си, ръста си, своята външност и сексапил, миналия си опит. Приемам всичко, което съм направила за себе си в миналото и в настоящето. Готова съм да дам зелена светлина на бъдещето си. Аз съм божественият, величествен израз на Живота и заслужавам да получа най-доброто. Вярвам в чудеса и в изцелението. Приемам да бъда цялостна. И повече от всичко - приемам себе си. Аз съм скъпоценна и уважавам личността, която съм. Убедена съм в това.
Обичам и ценя прекрасното си тяло!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар