четвъртък, 13 септември 2012 г.

размишляващо

Лятото...
Не беше мързеливо. Дори се гордея с това.
А сега съм удовлетворена, че започнах всичко, което си бях решила. Разбира се, има и още някои неща, които искам да добавя, но е по-разумно да е след време. Опитът ми показва, че когато е наведнъж не е трайно. Всяка промяна, колкото и да е положителна и полезна, има нужда от време за приемане от организма, от разума.
За сега три пъти седмично на фитнес и толкова с велосипеда по алеята е добро начало. Тук се включват и тибетските ритуали, които някак си в последните две седмици на август се позагубиха. Днес отново усетих енергията от тях край реката.
Още нещо, което не изисква много време и усилие - алтернативното дишане. Убедена съм в ползата и благотворното влияние върху организма, но все още не успявам да го правя за дълго време. Освен това, е прекрасна спешна помощ при стресови ситуации. За съжаление, не винаги успявам да се сетя за тази помощ. Тази седмица /нищо, че за сега са само четири дни/ го правя всяка сутрин. Прочетох съвет да се прави преди хранене. Добра идея е. Да видим кога ще намери и своето осъществяване. Е, ако сега отговоря, ще е: веднага, още при следващото хранене... Ще опитам :)
Време е за лягане... Утре съм на фитнес.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар