сряда, 27 февруари 2013 г.

след детокса

Денят след детокса е ден за захранване. Правилото е да се закуси с плод - имах портокал. Преди обед, около единадесет часа е ред на 2-3 супени лъжици овесени ядки със стафиди по желание. Аз им сложих само мед. И лъжичка пшенични трици, че така по-добре се усвоява калция от овесените ядки.
За обед си сварих картофки. Вечерята беше малко супа от корени с малко извара и 3 малки сърмички /три хапки/.
Отчетът за днешния ден е - успешен ден на захранване.
Ще трябва да направя всичко възможно и невъзможното, за да не върша хранителни глупости този месец.
Спи ми се вече...
Лека нощ!

.

4 коментара:

  1. Дива, като човек, който доста често прави детокса със сокове, би ли споделила каква разлика ти дава кантара след прочистването? В началото, когато започна с прочистванията, повече ли отслабваше или по-малко? Усещаш ли разлика в начина на протичане на детокса между първите ти пъти и сега? Аз имам някакви свои наблюдения, но ти имаш много по-богат опит в тази област и затова са ми интересни наблюденията ти.

    ОтговорИзтриване
  2. Моли, не съм все още "ветеран" в детоксите. И аз все още търся и си правя изводите. Да, кантара безусловно след детокс слиза надолу. Всеки път е различно, но се колебае /при мен/ около три килограма. Разбира се много важно е времето между детоксите за процеса на отслабване. Като цяло дните за детокс са ми приятни, с изключение на последния. Вероятно причината за умората не е в детокса, а в нещо друго.
    Сигурна съм, че за всеки организъм един такъв детокс ще е различен. Но като цяло винаги ще има полза. Вероятно там, където е имало най-голям проблем. Така си мисля. Така, че... и аз все още продължавам да се наблюдавам.
    Ще се радвам и ти да споделяш своя опит.
    А сега... във времето до следващите дни преди пълнолуние... да правим нещата така както искаме и както вярваме, че ще ни носят ползи.
    До скоро, Моли!

    ОтговорИзтриване
  3. Дива, благодаря за споделеното. Аз лично доста рядко правя прочистване на организма, но и не изпитвам нужда от по-често. Последно беше след коледно-новогодишните празници, когато нямах търпение да дойде пълнолунието :) Честно казано, очаквах да ми кажеш разлика от към 1 кг, защото мислех, че при ежемесечен детокс няма какво толкова да изхвърляш. Но ето, че опитът друго показва, затова отново ти благодаря, че сподели:)

    ОтговорИзтриване
  4. Моли, може би след деня на захранване остава около килограм разлика. Все пак стомашно чревния тракт е празен след дните на сокове. Но и за всеки сигурно е различно. Може би има значение и "стартовото" тегло.
    Освен това последния ми детокс беше четири дни, а разликата беше само 2,5 кг. Най-малко от всички досегашни. Истината е, че очаквах повече... Явно причините са много.
    Наблюденията предстоят. Очаквам мартенското пълнолуние :):)

    ОтговорИзтриване