вторник, 11 януари 2011 г.

уморено ми е

.
Днес ми е уморено.  Като вчера. Но вчера ежедневието ме съживи. А днес нищо не помага. Не искам да ми е такова - уморено. Търся си тонуса. Всичко "от плана" си изпълних. Насила се усмихнах. Всичко де-що зная не помага днес. Движението,  упражненията за добро утро, лимона кисел, пчелния прашец, закуската - претеглена и балансирана, разговор приятен, книга интересна... сякаш всичко е напразно. За момент погледнах към кутията с бонбони и се плеснах през ръцете. Да, точно. И припомних си, че това е най-лесния път надолу, към това, което не желая.
А аз искам... желанията мои други са.
Средата на деня е. Не се предавам и да се опитвам ще продължавам. Да се победя... днес...
Усещам, даже бавно мисля. Но ще го измисля, знам и искам...
Денят е предстоящ - така е по-добре да мисля.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар