сряда, 27 март 2013 г.

ден четвърти

Ден четвърти на детокс отмина.
Много горда съм със себе си. Наложи ми се пет часа в кухнята да готвя. Приготвеното на път зарана ще поеме, студенти гладни да засити ;) А аз на чайчета и сокчета си бях. И нито мисъл заблудена за нещо друго. Признавам си, че вчера малко се притеснявах от предстоящото ми дълго  шетане в кухнята. А днес с изненада открих, че нямам проблем. Никакъв! Е, то и в другите дни на детокс по пълнолуние кухнята не е забранена зона. Все пак другите трябва да ги храня с нещо.
Така де, много съм доволна от себе си. Ама, наистина много... Значи МОГА.
Хубаво е когато и знам, и мога. Хубаво е, че напоследък май успявам със синхрона им.
Много взех да се хваля. И без това от приготвяне на багажи, окъснях непредвидено.
Сложих си снимка на усмихнати теменужки, защото ми е такова... усмихнато и леко. Пролетно ми е, въпреки снега навън, който си мисли, че е януари. Знам си и усещам пролетта в мен.
Утре ще е ден за захранване. Ще бъде успешен. Знам го. Няма начин след такъв успешен и лек детокс да не успея и в следващите необходимости.
Чувствам се успешна...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар