понеделник, 25 март 2013 г.

втори ден

Втори ден съм на сокове.
Добре ми е.
Детоксът по пълнолуние си върви по график, без никакви притеснения. Единствено на моменти ми е много студено. Но май се понаучих как да се справям. По-топъл чай. И разбира се по-доброто обличане.
Има нещо, за което вече мога да направя извод за себе си. Спомням си първия ден на първия ми детокс, през октомври. Тогава едва изпих четирите литра сок /два литра цитрусов сок разреден с два вода/. Вчера и днес без проблем и с желание изпивам около два литра топли чайчета. Искам ги, организма ми ги иска.
И още нещо, което ме навежда на мисли, че не греша с тези количества. Освен разбира се, това, че и д-р Михайлов препоръчва топъл чай наред със соковете. В първите детокси, когато чая беше по-малко, имах много леки некомфортни усещания в областта на бъбреците. След пиене на повече течност веднага отминаваше. А тези два дни  /вчера и днес/ изобщо нямам никакви неприятни усещания.
Мисля си, че тези количества течности, имат заслуга за липсата на главоболие, от което се оплакват доста от детоксващите и споделящи във форума. 
Моето обяснение е, че организма наистина си има нужда от тези количества течности. Ето, например, преди половин час приключих с пиенето на сока. В момента усещам жажда и мисля, че ми е време за един чай "лека нощ".
Време е и за по-топъл душ и... в леглото с допълнителна завивка ;)
Вероятно и книжка ще ми прави компания за малко...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар