понеделник, 7 юни 2010 г.

днес ми е лесно

Днес е понеделник.
Начало на работната седмица, начало на нови замисли и реализациите им.
Имам сравнително "заета" сутрин. Това ми помага да мисля за различни неща.
Сутринта закусих. Трябва да закусвам до час след ставане. Имам голям избор от възможности за закуска, но аз избрах за себе си един, който е много лек, в същото време ме засища и до обяда не мисля за нищо друго свързано с храна. Чаша кисело мляко и един орех. Вместо орех понякога си взимам по три бадема.
Тази закуска не ми отнема време от забързаното утро. Не ме натоварва и не ми се иска почивка след закуската, както ми се е случвало с други закуски преди време. В същото време си е закуска и на обед не съм прегладняла. А това се случваше ако в бързината не закуся. Всъщност, да не закусвам ми бе навик дълги години. Наистина имах сутрини с енергия, която не отдавах на яденето, но затова пък - не ми се коментира количеството и качеството на храна за обяд. Но това е минало, към което няма да се върна. Дори и след двата месеца, когато наруших режима, се радвам, че запазих тази закуска като навик.
Сега е вече обед. Време е да помисля за следващото си хранене, след което отново ще имам енергия за дейностите си в следобедните часове.
Приятен апетит! И усмихнат ден!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар