събота, 21 април 2012 г.

един ден за мен

Отдавна... отдавна беше, когато ходех на масаж.
Преди няколко месеца...
Масаж... е, не е това.
Това е повече от масаж.
Много повече.
Харесва ми определението комплексна терапия.
Включва много повече от който и да е масаж.
Преди няколко години, може би седем-осем, отидох с проблем. И се почувствах нова. След това в продължение на две три години имах възможност да ходя по два пъти в месеца. Хубаво е...
После осъзнах, че трябва да правя и аз доста повече сама за себе си. Започнах. А срещите се разредиха до профилактичните веднъж на месец. Без график, а когато усещах желание и да се поглезя малко.
Отдавна не го бях правила... Причини много. Де важни, де не толкова. Факт е.
Днес... днес реших да се поглезя. И можех да си го позволя.
А сега да се похваля... Не бях толкова зле, колкото се очакваше след такъв период. Това говори само за едно. Всичко, което правя в дните си не е напразно. Може би не винаги се усеща веднага и еднозначно. Но в по-продължителен период от време резултатите са осезаеми. За мен означава само едно - на прав път съм!
Сега ми е леко и уравновесено. Защо използвах тази дума... защото я почувствах.
Няма нужда да пиша надълго за ползите от масажа, когато е направен както трябва. Нито за видовете масаж. Те са колкото много, толкова е и уникално тяхното съчетаване и индивидуално приложение. Защото няма нещо, което е добро за всички. Винаги има и още нещо...
А моят масажист е уникален. Това, което прилага е неизброимо. Комбинациите от въздействия са уникални според случая, времето, мястото... За годините, в които се познаваме е добавил не едно и две нови неща. Продължава да учи и да се усъвършенства. И успява...
Хубаво е, че има и такива хора.
А аз си пиша... и ми е някак леко...
Един ден за мен... не е свършил още ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар