събота, 19 юни 2010 г.

пак е събота

Денят, който си определих за мерки и теглилки.
Днес ми е леко разочароващо. Няма да се поддавам на негативни мисли.
Кантара не показва промяна. Очаквах малко в минус, но не би. Все пак хубавото е, че си стои там, а не се връща нагоре.
Има и нещо хубаво. Метърът показа промяна в минус за талия и ханш. Значи процесът си върви в правилната посока за мен.
Има и нещо много радващо ме. Тибетските упражнения, които започнах преди няколко дни и започнах със седем повторения, ми носят много енергия. Днес ги направих по петнадесет пъти. Хубаво е. Усещах, че мога още, но реших да не прекалявам. Утре пак е ден и пак ще ги направя.
Освен това, днес усещаща извиращата в мен енергия, изминах 17. 5 километра с велосипеда. И получих най-хубавата похвала.
Това е малко сухата статистика. Е, какво да се прави - такъв е денят - ден за отчети, за плановете за следващите седем дни.
И така - утре всичко пак ще е наред, според моите намерения.
Следващата седмица е последната от първия месец на промяната за мен. И ще има пълен, месечен, отчет.
А сега е време за Сънчо. И това е необходимо!
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар