вторник, 15 юни 2010 г.

да се похваля

Във вчерашния ден не допуснах отклонения от пътя. Доволна съм. С такъв ентусиазъм започвам и днешния ден.
Хубаво е да се пие повечко вода. Не означава, че трябва с кофите, но поне два литра, а тия дни като е такава жега, може и повече.
Добре ми действа и по някой чай, топъл или студен. Излишно е да казвам, че ги пия без добавки.
Има си и хубави страни - усеща се истинският аромат на чая или билковата комбинация. Приятно е "откриването" на нови вкусови усещания. И се радвам, че освен храната, това може да го направи и една чудесна напитка като чая.
Сега често се спирам край щанда за чай и ми е интересно да разглеждам. А и интересът ми към билките и прочетеното за тях преди години сега ми е от полза.
Моят чай вече се запари. Отивам да си го прецедя и да му се насладя на терасата с първите, все още нежни, слънчеви лъчи.
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар