неделя, 26 август 2012 г.

обичам ходилата си


Имам прекрасното умение да разбирам. Стоя здраво вкоренена в Истината. Разбирането ми за самата мен, за другите и за живота постоянно расте. Майката Земя ме храни, Космическия Разум ме учи на всичко, което трябва да знам. Ходя по тази планета защитена и уверена, придвижвайки се напред към моето висше благо. С лекота преминавам през времето и пространството. Избирам мислите, сътворяващи прекрасно бъдеще, и се пренасям в него. Искам да мога да тичам, да скачам и да танцувам до последния си ден. Всичко, което правя за себе си, е акт на любов към мен. Физическите упражнения са проява на обич, а любовта към самата мен е ключът към успеха във всяка област от живота ми.
Обичам и ценя прекрасните си ходила!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар