сряда, 13 февруари 2013 г.

кундалини йога

"... нещата се случват. Когато и каквито трябват..."
Ей така завърших миналия ден писанията си тук.
В понеделник попаднах в нета на откъси от програмата на кундалини йога. До този момент имах някаква идея, но доста малко. Тия дни поизчетох тук-там. Още вечерта си поръчах един диск с програмата, която ме интересува. Тази сутрин беше при мен. Естествено е, че веднага я изпълних. Преди да започна ми беше замаяно, уморено  въпреки, че уж бях спала цяла нощ... Накратко - стана ми спокойно и ведро.
Усещам, че това е моето нещо, в търсенето ми на нещо подобно. И така... ентусиазирана съм.
Има - няма два-три часа, в които поразгледах още и попрочетох още доста из нета... невероятно! Преглеждам блоговете, които чета и... кундалини йога... Не вярвам на очите си. Не е възможно такива съвпадения. И не какво да е, а същото... Нямам думи...
Та, това е със случайните съвпадения...
А за програмата... Ще пиша със сигурност много. Но нека мине малко време. Все пак днес ми беше за първи път. Определено ми допадна начина, по който е представена програмата. Чувствам си я като моята програма :)
Ех, пак окъснях... отивам да си лягам, че май нямам търпение да се съмне и... ;)
Лека нощ!

.

2 коментара:

  1. Дива, кундалини йога е наистина чудесна, много приятна. Надникнах в линка, който си дала, и толкова приятно се изненадах, защото точно това беше учителят, при който ходих на йога и заради който харесах йога. За съжаление на мен в един момент финансово не ми беше възможно да продължа с посещенията, затова е толкова хубаво, че Ники има видео уроци. Часовете протичаха по същия начин и напълно разбирам, че ти харесва. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Моли, за хубавите думи. Радвам се, че споделяш мнението си, това ме окуражава още повече.
    Поздрави и много усмивки ти желая! :):):)

    ОтговорИзтриване