неделя, 25 ноември 2012 г.

готова съм

Готова съм.
Готова съм за ноемврийския детокс.
Вече знам приблизително колко плодове ми трябват.  Осигурих си ги.
Мотивирана съм да успея и този път. Мотивът ми е много силен поради успешния ми първи опит. Сигурна съм в намеренията си и желанията си. Значи няма причина да не успея. Доста четох и последните дни за този метод за детоксикация. Сигурна съм в ползите и природосъобразността му.
Очаквам утрешния ден с доза нетърпение и нескрит ентусиазъм. Очаква ме хубава седмица, успешна и здравно ориентирана. Енергията, която ще имам /а тя несъмнено ще бъде с мен още от първите часове на деня/ ще доведе до успех всичките ми начинания, които са в графата за вършене, а и такива, които по една или друга причина изчакваха времето си.
Време е за нощна почивка...
За лека и спокойна нощ!
С усмивки...  :) :) :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар