вторник, 26 февруари 2013 г.

четвърти ден

Четвъртият ден на детокса по пълнолуние е в края си. Успешен е.
Вярвам, че ще е успешен и утре деня на захранването. Дано този път след детокса да нямам проблеми с храните и количествата...
Нямам обяснение за почти постоянната ми умора тези дни. Спомена ми от първите детокси е, че имах много, изключително много, енергия и приповдигнато настроение. А сега ми е все отпаднало, не ми се прави нищо, дори ми се плаче и... Не успяха и мрачните мисли да се изметат от мен... Е, имаше и няколко часа, в които посвърших нещо, но като цяло умора ме владее. И студ...
Не мисля, че причина е детокса. Той по-скоро оправя такива неща, явно е друга причината.
Искам по-скоро пролетта да е тук. Имам нужда от цвят и топлина. А навън е по-скоро есенно-мъгливо и дъждовно. Поне дъжд да беше, а то... росоли и набива... Искам пролет!

Сега боря студа с топъл чай за лека нощ.
И... лека нощ!

.

2 коментара:

  1. Липсата на слънце е много важно за умората. вече втора седмица е толкова мрачно и студено, и все ми се спи. По скоро слънце, топлина и много цветове:))))Идва, идва пролетта, но твърде бавно! хубав ден!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Така е, Цвети!
    Слънцето и цветовете много ни липсват :)
    Очакваме я пролетта...
    Усмихнат да е денят ти! :) :)

    ОтговорИзтриване