четвъртък, 27 декември 2012 г.

разтоварващо

Време е за разтоварващи дни...
Разтоварване на тялото, на мислите...
Истина е, че по тези празници тялото ми няма нужда от особено разтоварване. Наистина се чувствам леко и свободно. Дори се гордея със себе си.
На снимката са най-хубавите райски ябълки, които са ми закуска сутрин, а понякога и след обед, в последния месец. Подарък са ни.
Та, за разтоварването...
Утре е пълнолуние. Последните две пълнолуния използвах за детокси. Сега го пропускам. Причините са две: спестявам си въпроси, погледи и отговори, и неудобство да си цедя сокове в необичайна обстановка.
Има още една празнична серия, след която... аз си знам как :) Очаквам момента да дойде.
Една вечер казах, че вече ставам вегетарианка. Дори го обявих в световния клюкарник ФБ. Така де, вече в къщи ще сме три на две. Признавам, че не знаех как ще се случат събитията. Оказа се много лесно. Изобщо, ама наистина изобщо, не ми е проблем какво има в съседната чиния, или какво готвя за другите. Това ме радва по един особен начин. Май само за едно още не съм готова. Да се откажа от рибката ;). За сега...
Току-що получих въпрос /от наблюдател на творческото ми вдъхновение ;)/ какво общо има едното ми писание с другото. Ами... май нищо, просто си пиша...
Или може би това е мисловното ми разтоварване... И донякъде емоционално...
Истина е, че сега ми е някак си спокойно и релаксирано. Той и часовника показва хубаво време ;) Време е... за сън и сънища спокойни...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар