понеделник, 10 декември 2012 г.

стъпка профилактика

Силата на масажните техники си има доказателство и днес. Както и всеки друг път.
Отдавна съм убедена, че действа. Действието не е едностранно, а комплексно, както и техниките са комбинация от няколко метода.
Най-добър и отчетлив е резултата когато методът се прилага непосредствено след травма, преди да са нанесени травми и на околностите на първоначалната травма.
Да, хапче ще притъпи острата болка, но проблема не е решен. Масажните процедури не са панацея, те могат да са една стъпка от профилактиката.
Днес направих такава стъпка.
Спомням си преди мнооого години /така де, в днешно време 7-8 години са си мнооого години/, когато отидох със сериозен проблем. Резултатът беше повече от впечатляващ. Още по-впечатляващо бе проявлението преди шест дена. С едно от най-ужасните главоболия едва успях да се обадя и да извикам подходящия човек. Процедурата, извършена в домашните ми условия за кратко време, ме омаломощи и единственото, което можах да направя бе да стигна до дивана... Събудих се след около час... Нов човек бях!
Затова днес си отидох в нормално време, при нормални условия, за процедура с профилактичен елемент. Добре ми е...
Още ми е време за релакс...
До утре, когато ще върша дела сериозни...

Няма коментари:

Публикуване на коментар