неделя, 13 януари 2013 г.

плодово-оризов ден

Не е лошо, даже е много добре, един път седмично да се прави плодово-оризов разтоварващ ден.
Използват се един килограм плодове на 5 порции разделени. Прави се варен ориз - около 50 грама ориз се сварява в един литър вода. Без сол! Става като супа.
Вариантите за овкусяване са два - с подправки /без сол/ по желание или сладък вариант, с мен и канела, като не се прекалява с меда. Безсолния ориз ми е трудно да си го представя да го хапвам. Затова си избрах сладкия вариант.
Вече съм правила такъв ден два пъти. Добавям лъжичка мед и лъжичка канела. Единия път беше с бял ориз, другия с кафяв. Днес ще заложа пак на кафявия, заради убедеността ми, че има повече полза от него.
Добре е да се изпие поне двa литра по-топла вода или чай. Вече съм напред с половин литър чай. Закусих и 200 грама ябълки.
Време е да отида да сготвя обяд за другите и моя си ориз. Дали ще изненадам ако призная, че съм предвидила оризов ден и за другите... Е, добре де, ориз ще е, но ще им го сготвя със зеленчуци.
Розата на снимката е лятна... Имам нужда от топлина и усмивки тия дни... Розата ми дава...
Усмивки... :) :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар