събота, 14 декември 2013 г.

в очакване

В очакване на пълнолунието съм и този месец. Радвам се, че тази година пълната луна е в дни по-удобни от миналия декември, когато се случи между празниците.
Това лятно цвете ме усмихва и ми носи днес много настроение. Едно такова е... нестандартно и чаровно... като мен ;) /хи хи хи/
В това, все още ранно утро, съм на вълната на намеренията. Намерения да пообиколя няколкото магазина за по-свестни плодове и по-нормални цени. За да бъда готова в ранното утро на неделята и да започна подготвена първия ден на детокса по пълнолуние.
Що се отнася до подготовката на мислите ми - готова съм :)  От седмица вече си го мисля. Не е кой знае какви сложни мисли. Просто съм готова. Очаквам неделния ден с нетърпение даже.
Мисля, че от този детокс очаквам твърде много. Не се съмнявам, че всичките ми очаквания ще бъдат оправдани.
След този детокс предстоят много празници. Много искам и знам, че е възможно да не допусна издънки.
В първия ден на новата година ще е новолунието. Не знам защо, когато миналия ден го научих  /видях лунния календар/ почувствах нещо особено за този ден. Особена надежда и увереност за успешен старт. По принцип съм скептично настроена към дата - първи, към понеделник, към деня след рождения ден... Сега е нещо по-различно. Не мога да го обясня. По-добре е и да не опитвам. Мислите ми толкова са много, че пак ще се запетлеят дето не трябва :)
Важното за днес е, че ми предстоят три дни детокс и ги очаквам... с нетърпение.
А днес... как ми се започва от днес... но няма смисъл.
Хайде, смисълът ще го намеря в нещо друго.
Време е денят си да осмисля :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар