петък, 11 септември 2015 г.

тази седмица

Тази седмица е към края си. След като миналата започнах редовни срещи с кростренажора, то тази седмица те са по-чести, по-дълги, по-натоварващи и по-удовлетворяващи.
Определено, удовлетворението тази седмица е нещото, което ме изпълва.
Всеки ден имам по една или две срещи с уреда. Ако е една, то със сигурност има и още нещо като физическа активност. Поднових и вечерните разходки. Все още есенната топлина е приятна. Но аз си знам, че във всеки сезон мога да намеря мотив за разходка. Какво пък, още един хубав навик се възражда. Ще си го правя :)
Във вторник йога със Соня си беше по график. А за усещанията няма график, няма правила. Уникални, неповторими, силни, вълнуващи, изпълващи...
Вчера се питах няколко пъти дали да не се обадя на Соня и да ме включи във вечерната практика, но не го направих. И снощи изведнъж "отговорът" сам си дойде. С непреодолимо желание ми се прииска да направя йога и то точно тази - йога за нормализиране на телесното тегло. Клипът е на една изключителна практика!
Вълнувам се от усещанията, които ми се случват. Една и съща практика, а съвсем различни усещания. Практиките "на живо" всеки път са различни, но клипът е един. Всъщност, харесва ми непредсказуемостта. Харесва ми различието. А усещанията са едни такива... сякаш ме водят... по Път... И това ми харесва :)
Сега... излизам на бърза вечерна разходка и се връщам за... срещата със Сънчо - друг хубав навик.
Това е...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар