неделя, 17 ноември 2013 г.

трети ден с детокс

Третият ден на детокса по пълнолуние е в края си. Успешен е за мен :)
Имах си и компания - щерката, едната ;)
И все пак, друго си е с дружка. Освен това пък и на знаеща се правя :))
Денят ми бе успешен и с другите задачи. Това, че бяха на открито под нетоплещи лъчи на ноемврийското слънце и щедрия в устрема си вятър, тази вечер ми се е събрал в повечко студът. Мислейки за всички ползи, които ще си имам от тези дни и студът е лесно поносим. Няма все да мрънкам, я ;)
Планирахме /така е като си имам компания/ утрешното си меню за захранване. Ама за него утре ще кажа повече, че кое време е сега :)
Ама не мога да се стърпя да не си се похваля още ;)
Ако кажа изненадващо, няма да е вярно, защото си беше очаквано - трите дена бяха изключително лесни, леки и... усмихнати за мен. Даже си се радвам.
Искам да си кажа нещо по-оптимистично, което да ми е мотив за следващите дни. Не искам да се повтарям с празнословие, ама...
Вярвам, че този успешен детокс е едно начало за по-добри следващи дни, в които ще се случват по моя воля само хубави неща за тялото и духа ми. Искам да си призная, че сега се чувствам изпълнена с воля и увереност, че мога да бъда успешна. Тогава защо да не съм? Ще бъда :):):)
Лека и топла нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар