неделя, 10 ноември 2013 г.

ПОД в неделя

И тази седмица стигнах до оризовия ден. За да съм точна, трябва да го кажа, че е плодово-оризов ден.
Оризът ясен е. Само първият ми опит за такъв ден /миналата година/ беше с бял ориз. След това използвам винаги кафявия. И по-кафяв го правя с добавка на канела. Допустимо е лъжичка мед - използвам сладкото разрешение и се наслаждавам на чудничък ориз.
А плодовете... Есента богата е на плод и на разнообразие се радвам. Ябълки и грозде, райска ябълка и дюля.
На другите сварих компот от дюля, подсладих със стевия за тях. Гледам пресполовено е ;)
А аз направих опит - семената отделени си сварих и получи се отвара ароматна. Вместо чай добра е, а със сигурност минерали и витамини ми донесе в повече от чашата вода.
По обед с масаж поглезих се. Е, и полза има, не е гола глезотия ;) Та следобед лесно си поспах.
Денят почти е свършил. Безпроблемен ще си го броя. Успешен е с плодово - оризовия ден.
Едно не е добре. Студено ми е... Но в банята да се поправи усещането неприятно.
Сега... май ми се работи, но пък муза ме доведе първо тук. И в неделя мога да си поработя.
Да започвам... или да си продължа...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар