петък, 15 ноември 2013 г.

детокс в действие

Днес детоксът е стартиран.
С успех отчитам се до тук.
Сигурно има логика детоксът да започва два дни преди деня на пълнолунието и да се изпълнява за три дни, каквито са препоръките на доктор Атанас Михайлов. Не съм напълно наясно с действието на луната, но не отричам, че такова е възможно. Да, прочела съм доста неща, но да кажа, че съм убедена на сто процента... не мога. Тогава е съвсем естествен въпросът защо го правя. А отговорът е още по-естествен. Защото ми действа добре. Не, не е добре. А просто е чудесно :)
Мисля си... Когато човек върви по своя път с посока, а понякога и без, но воден от вътрешния глас /за него процентите са пълни сто/, разумът може да бъде убеждаван и чрез опити. Направих този опит преди време и вече знам, че опитът ми е напълно успешен. Затова и днес /очаквах този ден дори с вълнение/ отново правя го. Правя го с убеденост, че ми носи полза, както не веднъж. Ползата за здравето е неизмерима и несравнима с друго. Не отричам други опитности, но когато нещо ми действа на мен, то аз ще си го правя с радост и мислите ми с увереност и спокойствие ще ме даряват.
Днес, уверена и убедена, че си вървя по моя път към здравето, съм заредена с позитивизъм и много, много усмивки ;) Пътят не е равен и не съм имала никога илюзията, че е такъв.
Истината е, че детоксът проведен точно в тези дни е много лесен. Разбира се и резултатен.
А днес... ми е леко и леко. ;) И усмихнато. Въпреки намръщения ден, който се е разположил навън и наднича през прозореца ми. Само топлинка ми липсва, ама начини вече си знам от опит. Топъл чай, по-дебелите чорапи, по-гореща баня са възможностите ми за днес.
Стига за сега, че да посвърша и нещо доходоносно ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар