сряда, 20 ноември 2013 г.

мисли разни

Когато си жена и вероятността да те нагази мигрена е по-голяма.
Няма да се оплаквам от ориста си женска. Тя си има и хубави страни ;)
Диагнози не искам да си поставям, защото в тях не вярвам. Не искам и да ми ги поставят - пак не вярвам. Причината си знам. Тя не е една дори. Толкова са много, че всеки път дори е интересно проявлението наричано главоболие. Днес определено основната причина, върху която и други са се полепили, нарича се ПМС. С една дума - хормоните ми пак са полудели в танца си непредвидим.
Замислям се и си признавам - скоро болките не са ми били гости. Е, то не може всичко да е все прекрасно. Добрата новина за мен е, че всичко изтърпях го. Вчера си търпях - днес утрото ми бе различно. Толкоз й е трайността на тази гадост.
С намерения за разтоварващ ден съм днес и до тук успешна съм си. И до края на деня ще бъда.
Сега... времето е за  разходка.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар