събота, 16 ноември 2013 г.

ден втори на детокс

Ден втори на детокс почти е пресполовен. Лесно и леко е.
Трябват ми вече само по десетина минути, за да си приготвя дневната доза сокове. В тези минути влиза подготовката, изцеждането и почистването след това. Все по-добра ставам и в организацията ;)
Подготвих си и литър и половина топъл чай. Добре ми беше да започна с топлото.
Вчера освен студа друго негативно нямаше, а и не ми е необходимо. Изненадата беше, че през нощта не усещах студ, дори по някое време махах завивки. От сутринта до сега не съм усетила студеното, но сега вече започва. Е, та аз дори елека не съм си сложила до сега. Всичко ще е поносимо, не очаквам кой знае какви неприятни усещания. Сякаш вече свиквам и със студа.
Едно от важните неща е, че в тия дни на детокс мога без проблем да готвя за другите. Не знам странно ли е, но е факт, че изобщо не ми се мисли за храна, която аз да ям. В обикновените дни почти винаги си опитвам от това или онова. Дали пък в това не е проблема ми... Ха, трябва да се замисля повече над това... прозрение...
Без проблем приготвих закуската, ще приготвя и обяда по-късно. Обсъждах менюто без никакви притеснителни мисли.
Забелязала съм, че в дните на детокс имам много повече енергия. Вярно е, че сутринта се поизлежавах малко, но след това, за малкото време, мога да се похваля с не малко отметнати домакински работи. Е, то какво ли друго в събота ;) Дори смело си нахвърлях на ум още задачи дето... чакат си реда от много време. Ама утре ще се хваля с тях, че да не ми мине котка път, ако сега го кажа :) :) :)
От толкова енергия дори и тук не ми се застоява.
Ден за действие...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар