вторник, 19 август 2014 г.

отчетът

Отчетът за четирите месеца изглежда така:

Тегло в килограми
                     -18.0 кг.
Шия в сантиметри
                     - 2.0 см.
Гръден кош в сантиметри
                     - 8.0 см.
Мишница в сантиметри
                     - 6.0 см.
Предмишница в сантиметри
                     - 3.0 см.
Талия в сантиметри
                     -14.0 см.
Ханш в сантиметри
                     -14.0 см.
Бедро в сантиметри
                     - 8.5 см.
Прасец в сантиметри
                     - 4.5 см.


На мен ми харесва :)
Мислех да пиша, пиша... Ама то написано :)
Чувствам се успяла!
Чувствам се победител!
Леко ми е.
Изпълнена съм с енергия.
Вдъхновено ми е.
Готова съм за следващия етап. Очаквам всеки момент новия си план, който знам, че ще е успешен. Защото аз МОГА! ИСКАМ го! Добре ми е!
Да, добре ми е...
Това е отчетът!
А аз продължавам! С още по-голямо желание и вдъхновение!
Началото на продължението е сложено.
Усмихвам се...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар