четвъртък, 7 май 2015 г.

вечерите

Седмично по две майски вечери ще ми бъдат заети с много приятни занимания.
Седмичната йога със Соня в сряда и едночасовата интензивна йога, която е новост и за която поразказах първи впечатления.
Първата седмица с тези вечерни занимания вече е факт. Разказвам чак на следващата вечер, защото и по време на двете практики постигнах невероятно пълен релакс, след който... можех и исках само да спя :) И... спах. Сънищата ми пак бяха цветни, спокойни и особено живи.
Имах и други нови и вълнуващи усещания, но за тях друг път ще разкажа. Трябва ми време, за да ги доосъзная и да мога да намеря думите, които са най-точни. Сега мога само да повтарям, че беше ново, невероятно, силно, приятно, вълнуващо...
Сутрин се събуждам бодра, минути преди алармата. Това е доста добро постижение за мен. Може би и вътрешния ми часовник по някакъв начин се регурира ;)  Усмихвам се, но не се съмнявам, че това е възможно. Освен това за мен е и факт.
Майските нощи се случват неприлично топли. Приличат повече на юлски. Когато не спя след йога използвам началото на нощта за разходка. Тази вечер беше една по-кратка разходка. Вече знам какво разстояние съм изминала, знам с каква скорост и с колко крачки :) Така де... И аз съм в час с новите технологии. Вече си имам крачкомер на телефона и тази вечер го използвах. Резултатът е следния: 3 километра за 25 минути. Добре е, а?
Дано по-често се сещам да използвам джаджата. Това може да са доста интересни данни, които да бъдат осмисляни и умувани. Разбира се единствено и само за моето добро ;)
Несъмнено е, че доброто за мен включва движение. Движение под всякаква форма. За предпочитане разнообразно да бъде.
А сега най-доброто за мен е да потърся Сънчо. Поокъснях, ама понякога е добре и някаква работа да посвърша. Е, днес посвърших и съм доволна. Нека спомена, че и удовлетворението от свършеното през деня, също води до хубав сън.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар