четвъртък, 3 септември 2015 г.

усмихнато утро

Вчерашното утро очаквано с усмивки почна. Разходка бързичка в компания е добро начало на деня.
Започнах утрото си с енергия и мотивация за много хубави неща, които да ми се случат. И те ми се случват, защото искам ги и работя си за тях
След усмихнато утро и денят усмихва се.
Днес отново утрото с усмивка си започнах. И срещата ни с кростренажора бе по план :). Съвсем естествено е, че днес бе малко по-дълга. Врекох му се и от тук насетне все по-дълги и активни ще ни бъдат срещите. Щом искам нещо, то само с искане не става, трябва и да си намеря постоянството. Защото мотивация си имам и не се налага да я търся. Поне сега... 
Сутрин се събуждам преди алармата и успявам да вместя в утрото си доста от хубавите ми навици. Повече вода, чай, закуска, време за тренажора или за разходка с компания.
Подреденото ми утро води до подреден и успешен ден.
Денят ми... продължава със задачи най-различни...
И отново е време за чай- зелен е на ред ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар