събота, 16 януари 2016 г.

разни зимни мисли

Напоследък си мисля, че съм нередовна с разходките. Връщам се само година назад, когато имаше не повече от две седмици за цялата зима, в които не съм излизала. А сега повече, много повече. Естествено причина е климатичното време - днес вали, утре вее... Не се чувствам комфортно с тези си мисли. Ама и други ме заливат: Като не се спрях миналата зима, какво пък?
Не съм права да мисля така. Полза имах и то съвсем забележима. Имах тонус, енергия, по-светли мисли. Климатичното време по-малко ми влияеше на настроенията.
Да, имаше причина - гадната пневмония, ама тя вече си отиде и е време да си стои там, в забрава вече. Ама тя, причината, до време беше...
Стягай се вече!
Навън вали. Сняг вали. Обичам да вали сняг. И вече натрупва. И привлича ме...
Излязох на разходка среднощна. Тихо, бяло, чисто. Студът приятен даже беше.
До тук беше с оправданията :)
Аз си вярвам!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар