понеделник, 2 януари 2017 г.

време за разходка

След празнични дни и след дни студени е време за разходка. За сутрешна разходка не смея и да мисля. Но обедна - това звучи по-приемливо.
Направихме дълга разходка, повече от час. В безснежно време маршрутът е за час, но в зимните условия времето не е това, което е. 

Определено ми липсваше това движение. Слънчево, почти тихо, температури близки до нула... На слънце е приятно, капки капят. На сянка е усойно, шалът ме прегръща. Студът ми подейства освежаващо, зареждащо. 
Сега се топля с чаша чай. От бурени разни, дето лятото събирам. За разкош добавих си малини, дето аз си ги суших.
Следпразнично на деня му прилича да е по-лек. Затова за мен е чаен. Скоро ще ми станат два литра и половина топъл, аромат чай за днес. 
И така... продължавам си...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар