понеделник, 16 януари 2017 г.

в понеделник

Новата седмица започвам със засилка ;) Предните дни започнах да възстановявам хубавите си навици и да им придавам постоянство. Това не е за ден и два, а за дълъг период.
Малка равносметка: виброгимнастика и тибетски упражнения са от първите хубави навици, които дневно отнемат не повече от петнадесет минути. 

Вечерните бързи разходки са също добър навик, но за съжаление все още могат да се повлияват от климатичното време. По същата причина и сутрешните разходки все още са във ваканция ;) Неделната вечер бе най-студената от трите поредни вечери. Вятърът беше много студен и неприятно бръснещ. Но все пак разходката е факт, което ме радва. 
Разбира се, че продължавам с йога практиките със Соня. Това е нещо, което искам още и още... Прекрасно е седмицата ми да започва с йога в понеделник сутрин. Получавам зареждане с енергия за дни напред. Получавам и много, много повече... Но... днес не се случи според плановете. Нямахме обща практика по технически причини, но пък... направих сама практика. Усетих вълшебството и това вълшебство още  е с мен  :) 
Понеделник е добро начало за друг хубав навик, който съм имала във времето назад. Чаен ден... Ето,  днес е понеделникът, в който този навик се завръща в моето ежедневие.
Имаше няколко седмици от декември и началото на януари, в които ми бе изключително трудно да ставам сутрин. вероятно това е нормално. Най-късите дни с най-дългите нощи... От няколко дена сама се събуждам по-рано от алармата. Което определено ме радва. Възнамерявам да се възползвам максимално от това положение. Затова ранното ми ставане ще бъде по-ранно и по-смислено използвано. 

Обобщението: Ранобудният ми понеделник започна с виброгимнастика, с тибетски упражнения, с кана чай. Продължи със самостоятелна йога практика, която завърши с вълшебна йога-нидра...
Идва ред на нова кана чай, на сериозните планове за деня и тяхното изпълнение.
Сега усещам силата с мен и продължавам...


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар