петък, 30 ноември 2012 г.

успех

Успех постигнах и този месец по пълнолуние.
Беше ми по-лесно дори. Сигурно защото имам опит вече ;)
Следващото пълнолуние ще се случи между Коледа и Нова година. И детокса в този му вид няма как да ми се получи. Затова ще измисля други варианти. Но има време до тогава.
За сега няма да пиша числа тук, но определено съм много доволна от постиганите резултати. И няма причина да не продължават да стават и по-добри. Още повече, че не са едно и две нещата, които правя за запазване на здравето си и постигането на целта си.
Чувството на удовлетворение от постигнатите резултати е много силен мотив за следващите ми дела. Така е и във всяка друга област на живота ни човешки...
А днес... днес ми е водно-чаено-райско_ябълково...
До тук, а после... каквото...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар