вторник, 26 април 2011 г.

гордея се със себе си

Мдаа... Нескромно звучи заглавието, нали?
Еми, да... Обаче пък е истина!
Никога до сега след празници не съм се чувствала толкова лека и доволна от себе си.
Нито едно преяждане, дори и най-мъничкото!
А бях доста време в кухнята, заета и свещенодействаща в приготвянето на вкусотии всякакви. А после на гости... и тук и там...
Устоях без никакви усилия на изкушенията и само един, единствен път, не успях да балансирам храненето си. Което според избрания ми начин на хранене означава, че само с четири - пет часа съм забавила процеса за постигане на Целта ми.
При изложените факти, как да не се гордея със себе си?
Е, имаше и един момент на леко обездвижване. Просто си правех леки упражнения, колкото за тонус. Разбира се, разходките сред пролетната природа бяха чудесни!
Затова пък вчера вечерта, следпразнично, си направих такава тренировка, такова раздвижване... почувствах се страхотно!
Тайната е... Дали да я издам?  :) :) :)
Моят Мотив! Най-силната подкрепа, която някога съм имала.
Разбира се, че това, което правя е най-добро и полезно, преди всичко за мен. Но това знание до момента не ми е помогнало кой знае колко. Сега, когато правя всичко заради целта, всичко е много по-лесно и има смисъл за мен. Знам, че когато постигна моята си Цел,  ще се гордея със себе си. Искам да го зарадвам... 
Не мога да имам по силен мотив! Щастлива съм, че го имам!
А сега така и така съм ранобудна ;) да взема да направя още нещичко за себе си... малко йога и правилно дишане ще е добра идея. Денят скоро ще се събуди, нека го посрещна подобаващо ;)
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар