петък, 22 април 2011 г.

следобедни мисли и настроения


Не, не меря ябълката. Нито се храня само с ябълки. Всъщност не се лишавам от нищо.
Храня се балансирано. А това ще рече, че приемам всички необходими хранителни вещества в подходящите пропорции. Протеини, въглехидрати и мазнини - при всяко хранене, за да не изпитвам никакъв глад. Когато менюто ми е балансирано в съответните пропорции до времето за следващото хранeне не изпитвам никакъв дискомфорт. Усещам в себе си енергия и настроение да върша всичко, което си пожелая. Много важно е да не забравям, че следващото хранене трябва да  бъде след четири до пет часа.
Сега са празници. Семейството се събира в пълен състав. Дори и разширен. Най-честият обединител на компанията е масата. Така е и у нас. Миналия ден репетирах за козунаци ;) Но не ги опитах. Виждам как децата се справят. Това ми показва, че тренировката е успешна. Днес пак месих, сега се пекат. Ухаят неустоимо. Не! Неустоимо е за другите. Било е и за мен, но в друго, минало време. Сега устоявам. Дори не се налага да използвам воля или пък инат. Може би защото Целта пред мен е голяма и Мотивът ми е силен.
Навън е хубав пролетен ден. Предразполагащ за повече движение. Намерих си работа в градината с цветята. Удовлетворена съм от свършеното и от движението. Работа и в къщи имах. Някъде намирам четива, в които пише, че домакинската работа била с доста висок разход на енергия. Дано ;)
Приятен следобед е и мисля да си взема одеалцето, по-дебелото, че земята още е студена, и да си го позастеля в тревата на двора. Сред лайки и глухарчета, озвучено с птичи песни и закачки може и да си измисля някое движение за тонус.
А празниците?
Весели да бъдат!
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар