неделя, 2 февруари 2014 г.

подредени мисли

Да, чувствам си ги подредени. Мислите ми...
От снощи започнах нещо, с което имам опит във времето назад. Нещо, което беше ми донесло някакъв успех.
Хранене по принципите на Зоната... някога звучеше ми страшно сложно, когато го правех се оказа лесно даже. Защо не продължих?... Не е въпрос актуален сега.
Факт е, че реших да опитам към днешна дата да приложа някои принципи за моето добро. След краткото ми пребиваване в Зоната имаше доста дълъг период, в който си запазих постигнатото с много малко усилия. Може би не е редно да казвам и усилия, защото беше лесно и приятно и явно полезен навик. Това бяха закуските ми сутрин и вечер преди лягане с кисело мляко. Само това бе достатъчно, за да запазя постигнатото.
В търсене на полезните си навици, снощи си хапнах преди лягане кисело мляко - половин кофичка. Тази вечер ще направя същото. Мисля да го правя във времето напред. Въпреки негативните писания за млякото, аз си имам разбирането, че точно киселото мляко може да донесе много ползи за организма ми. Освен това мисля, че си намерих и истинско кисело мляко. Затова това ще е едно от нещата, които ще правя всеки ден :)
Въпросът със закуската в Зоната е особено актуален. В последно време забелязах, че започвайки сутрините си с пчелен прашец, това ми е доста засищащо и не ми се търси друга закуска. В последващи опити да закусвам с овесени ядки нещо не се получаваше, това измества следващото ми ядене много напред в деня, а тогава се случват най-често издънките. Днес си закусих само с пчелния прашец и след това ми беше много добре. Имах си много, много енергия... Ще проверя и какво пише за състава на прашеца, но ми се струва идеално балансирана храна за принципите на Зоната.
Обяда и вечерята се опитах да балансирам. Вероятно съм успяла, защото след това отново се чувствах изпълнена с енергия.
Разликата от времето, когато за пръв път прилагах Зоната е, че сега не употребявам месо. Много рядко хапвам риба. А сирене и кашкавал се опитвам да намалявам. Остават ми извара и яйца. Днес проучвам други варианти за балансиране. Получих и полезни съвети. Така, че това ми предстои.
Днес направих и някои други неща, несвързани с храненето, но за тях друг път.
Стига толкова за днес. Искам още да почета и... то си е наближило... скоро ще си лягам...
Лека вечер...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар