петък, 31 януари 2014 г.

вечерни мисли

В очакване на пролет съм :)
Да, знам, не ми се наглася. Миналата седмица исках зима, сега пък чакам пролет.
Така е, защото зимата дойде и вече ми стига ;)
А пролетта е вече доста примамлива с топлината си, с ентусиазма си и с растежа на всякакви позитивни желания.
Искам да си правя всекидневните разходки, но съзнавам, че е безумие при тези много минуси. Затова ще почакам още малко.
Решила съм да опитам да въведа някакъв по-сериозен ред в начина си на хранене. Определено имам въведени доста добри навици, но винаги може и още. Опитвам да разнообразявам менюто си с полезни храни.Опитвам нови вкусове, за да е по-лесно да се отказвам от други, които определено не ми понасят ;)
Не е разумно, а и не е възможно само да се изключват храни от менюто. Затова сега ще използвам студеното време да чета повече и да си набележа някои полезности, които постепенно да внасям в ежедневието си.
Сутрин, въпреки, че си лягам навреме, около 22:00, в последно време си поспивам повечко. Никак, ама никак не ми се става, като знам какво е студено ;)
Сутрешното успиване съответно води и до вечерно закъснение, ама няма да прекалявам. Усещам си, че времето между 22:00 и 22:45 ми е най-доброто за отправяне в леглото. Затова ще продължавам да си го правя. Няма нищо, което да налага по-късното ми оставане. Затова...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар