събота, 15 февруари 2014 г.

ден трети

Денят е трети от детокса по пълнолуние.
Има още около три часа от него, но мога да го отчета успешен.
Двата литра цитрусов сок, разреден с два литра вода е на привършване. Сутринта си изпих около литър чай. В термоса си имам около литър топъл чай, с който мисля да си завърша деня.
Мъничко ми е студено. Но се преживява лесно.
Денят бе чудесен за разходка и в следобедно време си направих повече от добра разходка. Тръгнах с една компания за около час, а после с друга компания за повечко от час. Като погледнах, то слънцето залязва... И се позастудя...  Но пък е освежаващо.
И ми е толкова... толкова... толкова леко...
В къщи друг като мене няма, та трябваше и да посготвя днес. Освен, че музата ми малко поокъсня, други забележки нямаше. Ама като дойде... То муза ли е да го опишеш... ;)
Ама хитруша съм си аз ;). Сготвих и супичка, дето ще мога да си я хапвам утре...
Хайде, стига толкова.
Обобщението е: Успех ;)
Лека вечер...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар