сряда, 2 март 2011 г.

стрес


Стрес...
Не е много фотогенична дамата на картинката...
То и аз едва ли съм била...
За да оцелея след бурята, развихрила се край мен опитах да си помогна с три таблетки валериан...
Обикновено такава доза не познавам...
Но сега...
Не помогна...
Намерих шоколад... голям... и още един... голям...
Няма ги вече...
Бурята поотмина... малко просветля...
А аз не знам... да се радвам ли на оцеляването си... или да се мразя заради изяденото...
Май няма полза нито от едното, нито от другото.
Стресът е... дефиниции много...
А когато ни застигне е различен, непредвиден, недефиниран...
Абе... стрес... какво да му описвам.
Винаги, в най-неочакван момент ще се намери повод...
Хайде, стига тази вечер.
Утре... трябва пак да се взема в ръце и аз да владея себе си...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар