сряда, 30 март 2011 г.

идеи и експерименти

Етерични масла...
Масажни масла...
Самомасажи...
Ей, такива идеи и мисли ме обземат.
Ароматерапията е богатство. Не знам много. Но ми е интересно да чета, а напоследък и да експериментирам.
От скоро си имам аромалампа. И няколко шишенца със страхотни аромати. Ако не друго, поне настроението после е различно.
Променливи резултати имам при борба с главоболие. Понякога действа, понякога - не. Определено и тук промяната на настроенията е голям плюс.
А снощи? Снощи реших да експероментирам с масажно масло, което съдържа букет етерични, екзотични масла, подбрани за проблеми с повечкото килограми. Разбира се, след няколко часа не се очакват онемяващи резултати. И все пак, резултати има. Определено, кожата ми е попила всичко до капка и се усеща една такава... гладичка... ;)
Ще продължа да се поглезвам и следващите дни, и ще видим. Далече съм от мисълта, че само с масажи, в случая - самомасажи, ще реша всички проблеми с излишествата си. Но пък съм сигурна, че комплексният подход към проблемите е по-успешен. Ще видим ;)
Пък и уханията ми харесват...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар