събота, 5 март 2011 г.

пролетно

Днес ми е усмихнато.
И пълно с енергия.
Дори и ранобудно ;)
Събудих се преди алармата с мисъл свежа, с предчувствие. Оказа се, че е така. Вест от далече ми донесе потвърждение. И още повече ме усмихна.
Сега... сега съм готова дори Еверест да изкача. Нищо, ама наистина нищо не може да ми попречи на устрема и оптимизма, с които денят дойде при мен.
В този миг и слънцето се усмихва навън. Хе, то да види нещо от мен :):)
Навън ухае на пролет. Как ли ухае пролет? Ами лесно е да се провери. С усмивка се навън излиза, поема се дълбоко въздух, мисли слънчеви се сбират, песента на птичките е бонус ;) и... ето, пролет е това.
И в сърцето някакви такива, настроения за полет се зараждат. Настроения за движения.
Увереност в мен напира. Ще я използвам.
Вече планове за днес направих. Съобразени са с намеренията и целите ми, ония по-дългосрочни.
Хайде за дела е време. Днес издънки не ще допусна, знам го.
:):):) Пролет е навън!
.

1 коментар:

  1. Много е важно как ще започне денят ти , но както и да започне, човек винаги трябва да бъде готов някак да неутрализира негативната емоция (ако има такава)! Успее ли , тогава винаги ще е пролет с цялата й прелест, а пролетта ухае на свежест, живот и ... неповторимо усещане, което трудно би могло да бъде обяснено с думи ! Само пролетно настроение :)

    ОтговорИзтриване