петък, 27 юни 2014 г.

почти среднощно

Тази седмица наближава своя край. Десетата седмица от Началото, което ще ме заведе до целта.
Сутрешните разходки в приятна компания с продължителност около час и половина се случиха и в сряда и днес. Това беше последната разходка в тази компания. За сега. Следващата ще е септемврийска. Сигурна съм, че тогава ще продължим заедно утринните си разходки. До тогава естествено, че няма да се помотваме. Физическата активност може да се проявява по различни начини. Нахвърляхме си доста идеи и планове, които ще следваме през летните месеци самостоятелно. Сигурна съм, че ще имаме успешни дела през лятото.
Най-лесно е да кажа, че съм изненадана от общите мисли, споделяния, желания. Не, не съм изненадана. Просто е. Сега му е дошло времето, сега сме готови за подобно общуване.
Радвам се, че едно приятелство започнало в първи клас има възможност за развитие.
За сега толкова за физическата ми активност. Мисля, че е по-скоро умерена. А тя не трябва да е и друга, поне на този етап. Определено следващите месеци ще бъде и по-разнообразна. Летните ми месеци са месеци за вдъхновени експерименти. Не виждам причина да не бъдат пак такива.
А що се отнася до хранителния ми план - той си е по правилата. Следвам си всички необходими стъпки без трудност и съмнения. В този случай  /а вероятно и не само в този/ увереността е голям плюс за постоянството ми. Хайде, нека си призная... Не мога да си се нарадвам колко съм отговорна, постоянна и последователна в делата си ;) А това е невероятно силен мотив да продължавам. Истината е, че не съм сигурна дали това е мотив, или... ми е дошло времето ;)
Каквото и да е, по-важното е, че това е в моя полза.
Само с едно не мога да се оправя. Искам да си лягам в едно и също време, ама с тия къси нощи... Може би по-точно е да кажа - с тия дълги летни дни... Е, поне опитвам :)
Тази вечер, с почти час просрочила пожелателното време, се отправям на срещата със Сънчо...
Лека нощ...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар