понеделник, 2 януари 2012 г.

добро начало

Чудесно начало за мен ;)
Край на осемкилометровите тренировки!
От днес - четиридесет минути, десет километра, разбира се на седма степен на кростренажора!!!
Доста се порових докато намеря снимка на дружката ми ;) Снимката е в по-летен вариант и по-топъл. Сега съм го завъртяла, въпросния уред, успоредно на шкафа. Гледката е източна, малко сива сега, но... не забелязвам.
Във въпросните минути почти не мисля за гледката. Пък то беше и тъмно. Установих, че със слушалки, музика и затворени очи, мислите са много по-оптимистични. От време на време, по един поглед към отчета, за да си повтарям, че колко са още двадесет минути - само още толкова, или пък - еее, колко са още два километра - има няма за осем минути ще ги мина, та това са само две песни по радиото ;)
Дали ще е от 20:00 до 20:30 тренировката или до 20:40 - какво са десет минути, щом се чувствам добре. Къде ли не бих могла да ги загубя... Защо да не са за мен, за здравето ми, за по-добрата ми форма, за повече настроение.
Тази седмица няма за забравям по 5-7 таблетки ацерола - естествен витамин С, който няма да позволи появата на мускулна треска след празничните бездейни дни. За това ще помогне и топлият душ, на който е ред.

 Честита Нова 2012 година!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар