сряда, 14 януари 2015 г.

след йога

Ако кажа, че беше НЕВЕРОЯТНО, ще е толкова слабо и бледо в сравнение с истинското ми усещане по време на йога и след това....
Тази вечер йога практиката беше с  изключително силни усещания за мен. Вече час и половина след края й аз съм под въздействието на случилото се.
По време на медитацията усещането за енергия беше невероятно силно, цветно, образно.... Усещането за движение на енергията е уникално. Неописуемо е. Вълнението е многократно повече отколкото когато и да е било.  С подобна осезаемост съм усещала само рейки енергията. Казах подобна и е точно така. Подобна, но вече по-слаба. Недостижима е енергията, която сега усещам. Енергията, която израства с мен. Енергията, която ме изпълва и извира... Енергия, която усещам и сега в себе си като нещо топло, съвършено и чисто...
Каквото и да пиша, едва ли ще намеря най-точните думи. Всичките ми мисли се въртят в кръг, а може би спирала, в центъра, на която съм аз и моите усещания...
Тази вечер за мен енергията беше бял фонтан и синьо-зелена сфера, която се разливаше в мен... И още толкова много различни неща...
Невероятно!
Вълнуващо!
Продължавам!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар