петък, 2 август 2013 г.

в ранна утрин

В ранна утрин трябваше да стана. И нали начало съм поставила, не исках да пропускам тибетските си ритуали.
За пръв ми се случи едва прогледала да ги започна. Сега като се замисля, не беше кой знае колко зле. Е да, беше ми малко по-трудно, по-сковано, но това не ми попречи повторенията на упражненията да си ги направя по двадесет и един пъти.
Отдавна не бях си засичала за колко време ги правя. Днес ги направих точно за осем минути. Това е много силен мотив за мен. За по-малко от десет минути аз правя нещо много голямо за себе си. Получавам повече енергия, лекота и повече усмивка за деня си.
Може би по-добра идея ще е да се пораздвижа за десетина минути  и после да правя тибетските ритуали. Все пак и двадесет минути за едно прекрасно начало на деня не са никак, ама никак много. Сега по-рано ще се гушна при Сънчо. Утре може и без причина да съм ранобудна ;) Защо пък не? Имам много добри спомени от ранни сутрини...
Хайде, ето още един добър навик, който ще си припомня и пак ще си го върша ;)
Лека нощ от мен! ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар