събота, 25 януари 2014 г.

в събота вечер

Така е... Леко, леко се връщам към себе си и към ежедневните си задължения. Исках да напиша занимания, но осъзнах, че за сега се връщат само задълженията, а заниманията... Е, ще им дойде ред.
Все още ми е уморено, но истината е, че днес и доста къщна работа си свърших. Та сега не съм сигурна умората от що да е - от вируса или домакинстването. Все едно е. По-важното е, че ми се иска почивка.
Утре, ще е пак различен ден. Едва ли ще успея да си вляза във графика от преди, но за понеделник вярвам, че ще ми се случи.Днес забравих в следобедните часове за течностите. Но студът и снегът навън не предполагат да се наливам с много вода. Утре ще наблегна на повече чайове. То и днес започнах с литър и половина от тях, ама... нямаха си много продължение.
А утре... да видим колко ще познаят синоптиците за снеговете... Мисля, че от сега ми се правят зимни снимки, че не се знае дали ще има скоро пак възможности.
Чувствам, че от умора и да мисля вече не мога. По-добре ще е...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар