събота, 18 януари 2014 г.

начало

След успешния завършек на детокса по пълнолуние следва начало.
Началото на дни, в които ще се задържат резултатите и ще се постигнат нови.
В края на лятото, си направих сироп от арония. В нета има много информация за този... безценен плод. С неособено постоянство и редовност го предлагах и приемах и до сега. Но мисля, че сега е подходящо време за едно сериозно начало в тази посока. Вчера го и поставих, днес го затвърдих. Две - три лъжици концентрат в малко вода е достатъчно когато целта е по-скоро профилактика. А при мен е точно такава. И така: не си забравям чая, почти литър и половина вече си изпих. Това означава, че с течностите за сега съм си добре. Солите ми са на ред.
Много ми се излиза на една дълга, дълга разходка. Ама синковеца ми отказа :( Ще направя опит пак да го прилъжа  ;). Ако не успея ще си изляза и сама. Не искам да изпускам деня.
Да се пораздвижа  е време...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар