неделя, 5 януари 2014 г.

започнах

Започнах я... годината. Според намеренията и желанията си.
Съставих си... нека нарека си го - програма. Сега съм в период, в който искам всичко да ми е подредено. Включително и грижата за мене си. Имам нужда от часовник ;)
Та, програмата... започната от първи ден с по-малък обем, за да достигне в ден трети до около 70% изпълнимост. За ден четвърти процентите са около 90, а днес - ще бъдат 100 ;).
Може би е малко относително, защото програмата я разширявам все още. Но го искам и се справям. Добавки всеки ден си има и те са част от следващите дни.
Ето и малко конкретика:
В петък си направих ден оризов. Необходимост след празниците има. Вчера го направих рибен - за вечеря скумрия на тиган, вместо на скара. Днес отново си варя ориз. Ще се радвам на още един оризов ден. В плана е записан още един през седмица. Ще си избера ден и ще си го направя. А следващата седмица /нищо, че все още е далече, нека да се знае/ ще му дойде време на детокса по пълнолуние. Очаквам си го.
Все още програмата ми за движение не е пълна. Започнах постепенно, с малки крачки. Днес исках нещо по-голямо да добавя, но като гледам навън каква мъгла се спуска... явно няма да ми е възможно. Най-вече ще е неприятно. А аз си обещах всичко да си правя с желание и настроение, с положителни  емоции.
Още един важен момент от програмата ми са течностите. До тук с успех се справям от първия ден. Имам си за разнообразие голям избор на готови чайчета. И още по-голям избор на бурканчета с билки, собственоръчно събрани, които носят невероятен избор от комбинации ароматни. Освен това и бистра водица си пийвам ;). Само до този час съм изпила не по-малко от литър чай и половин литър вода. И тепърва ме чака още :) А и ориза ми е готов, с него си имам почти литър оризова вода. След малко ще й добавя канела и лъжичка мед.
Такова е сега край мен. Радвам се, че успявам във всичките си намерения и ги правя реалност. Ще им добавя и постоянство, от което имам нужда най-голяма.
Искам да запазя доброто си настроение и позитивните си мисли и емоции за възможно най-дълго време. Ще опитам... Искам да успея... И ще...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар