четвъртък, 23 януари 2014 г.

един грип

Един грип в малко размисли...
Мисля, че с грип до сега не се бях борила. Все е имало грипоподобни и всякакви вируси, ама като сегашния не е.
Да се усещаш като пребит и да ти убива леглото... Да си в несвяст с часове и даже дни... Да не можеш да мислиш...
С по-малко думи - да не знаеш има ли те, няма ли те на тоя свят и да не разбираш какво става...
Надявам се, че вече е минало. Днес съм жива... Е, има какво да се желае още, но... хайде да не съм максималист. Та аз снощи се питах къде ли съм...
Изводите от преминатото са няколко.
Не се знае вирус от къде ще се лепне, независимо колко си подготвен :) Бързите мерки са важни. Аз закъснях с няколко часа и... Поне сега правя изводи ;)
Температурата лекува... Вярно е. Винаги съм избягвала лекарствата за понижаване на температура и съм ги вземала или давала при високи стойности и продължителност. Но този път аз не взех. Не знам как оцелях, но е факт. В понеделник вечерта ме втресе и... с над 38 градуса се отправих в леглото, откъдето станах едва днес. И то не съвсем. През целия ден температурата ми растеше, за да достигне до 39,2 в следобедните часове и се задържа там до около 22 часа. Последното мерене за вторник показа спад - 38,8... Сутрешното в сряда е 37,8, след два часа е 38,2 и... там си остана до вечерното мерене, с леки отклонения нагоре от 2-3 десети. Тази сутрин меренето показа 37, 2, а след два часа 36,7... Не съм я мерила повече, но мисля, че вече я няма.
Но има страшна умора и отпадналост. Това е обяснимо. Това, което приемах е малко хомеопатия и Шуслерови соли, витамин С на прах, разтворен във вода и с добавка на сироп от арония. Опитвах да пия чай и вода. Но по-безвкусна и блудкава вода... Днес е друго. Водата ми харесва :)
Снощи опитах резенчета портокал. Едва ли ще е изненада ако спомена, че не ми хареса. Имах нужда от нещо сочно. Днес, чак след обед хапнах пак портокал. А за вечеря, имах и сили даже да направя, зеленчукова супа. Признавам си, по-вкусна супа... не съм яла ;)
Да, започнах с изводите...
Важен е приема на течности. Казват, че водата измива болестта. Вероятно. Първия ден ми беше много трудно да приемам достатъчно вода или други течности. Но вчера и днес е по-добре.
Сега все още ми остана болката в главата, но сигурно и тя си отиде скоро.
Днес успявам да не лежа цял ден. Нещо немислимо нито за вчера, нито за предишния ден.  Двата дена, освен, че само лежах, нищо друго не можех да правя - ни да чета, ни да говоря, ни да гледам. Изкарах ги в просъница. Едва вчера за малко усетих здрав сън. И днес след обед. Надявам се и тази вечер да спя... хубав сън...
Днес почетох даже. А сега дори съм тук... Е, за малко е...
Имах си добри гледачи :) Значи добре съм ги гледа и аз, та сега си връщат ;)
Ами... Ей, такива едни... грипни мисли...
Мисля вече пак да се отдам на леглото...
До утре, когато вярвам, че ще съм цвете :) :) :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар