петък, 28 ноември 2014 г.

реших

Миналата зима, на всяко пълнолуние, правех тридневните детокси със сокове от цитрусови плодове по метода на д-р Атанас Михайлов.
На 6 декември е пълната луна. Реших - ще правя тридневен детокс. Искам и усещам, че имам нужда. Щом не трябва да спазвам хранителен план, значи мога да си прилагам доказалите се полезности, които в някакъв етап от живота ми, са ми носили полза. Детоксът по пълнолуние е едно от тези неща.
Предстои ми старт в четвъртък. Очаквам го. И знам, че това ще е успешна крачка по пътя ми към здраве.
Но до тогава има време. 
Сега нещо ежедневно. Денят ми е доста динамичен. Започнах го, според снощните си намерения, с лимонов сок и топла вода. Продължих с разходка, която отново бе рекордно бърза. Скоро разстоянието, което изминаваме /около седем километра/ няма да ни е достатъчно като време. Но решение ще има. За него - когато му дойде време. По-важното е, че днес температурата беше на границата на замръзване, но това изобщо не може да бъде причина за отказване от така енергизиращите сутрешни разходки. И минуси ще понесем :) Лайкучката е доста свежа за сутрешния мраз и не се притеснява от някакви си минуси.
След разходката, закуската ми започната с пчелен пращец, продължи с кисело мляко и малинки замразени. Енергията ми за деня се удвои ;) И така... до сега.
За тази вечер съм си подготвила доооста по-ранно лягане, че снощи... Е, всички го разбраха, че ми беше вечер за мрънкане :)
Затова...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар